To czas na kolejną notkę, a one będzie o wybiegu. Najpierw wam powiem, że jestem bardzo przeziębiona i nie poszłam do szkoły(extra!!), ale za to kicham tak, że raz jak kichałam to mi się myszka z biurka wywaliła:) Teraz boję się o kompa. Powiem jeszcze, że nie mogę się, pewnie jak każdy doczekać wakacji. Mam 6 z religii i angielskiego, no i 5 z historii, plastyki, 4 z techniki itp. Nie będę was zanudzać, bo sama nawet nie wiem jeszcze dobrze:_) Więc przejdźmy do notki:
Co na to powiecie? Czy wam się podoba? Ja się tak nie ubieram, ale chodzi mi o dobranie ubrań. Jeśli chcecie wiedzieć co i gdzie to piszcie w komciach, bo ja nie mogę już się rozpisywać, bo mi mój młodszy brat wyje(jakie to wnerwiające). No dobra to Siemka:)
****

Odgapiłaś od mojego bloga. Po za tym nie reklamuj swojego bloga w komentarzach bo zostaniesz wywalona z obserwatorów.
OdpowiedzUsuńLorem ipsum
OdpowiedzUsuń